باکس بتنی

5/5 – (10 امتیاز)

تولید و فروش باکس بتنی

باکس بتنی چیست؟

انواع باکس های عادی و خاص به منظور پروژه های تعریف شده و انواع باکس های بتنی ترافیکی جهت نصب در زیر جاده ها در ابعاد و اندازه های متنوع طراحی، محاسبه و ساخته می شود.

در شبکه های توزیع برق و مخابرات در مکانهای مختلفی از منهول و باکس بتنی استفاده می شود. این قطعات بتنی به دو صورت استوانه ای (منهول) و مکعبی (باکس) ساخته می شوند.

منهول های استوانه ای در قطر های 100و 120 سانتیمتر و باکس های مکعبی در ابعاد مختلفی ساخته می شوند. درب این منهول ها و باکس ها به دو صورت بتنی و چدنی می‌باشد. در دیواره این منهول ها به تعداد مورد نیاز سوراخهای با اقطار سفارشی تعبیه می‌ گردد.

شرکت پایپ تهران سال ها پيش در اين وادی به طراحی و توليد و اجرای انواع قطعات پيش ساخته بتنی پرداخت است.

انواع ديوارپيش ساخته ساده و نمادار بتنی رنگی در ابعاد و طرح های متنوع، انواع ديوار پيش ساخته با تركيب فلز (نرده فلزی)، باكس بتنی، مبلمان شهری و پارك ها، گرادن (سكوهای قابل نصب ورزشگاه ها)، قطعات خاك مسلح صليبی و تی شكل نما دار، طراحی و ساخت قالب لاستيكی پی وی سی جهت نمادار كردن و ايجادطرح بر روی قطعات پيش ساخته بتنی بخشی از توان توليدی اين مجموعه می باشد.

مهمترین ویژگی های این منهول ها و باکس ها عبارتند از:

  • امکان ساخت در تمامی ابعاد مورد نیاز
  • کیفیت بالای ساخت به دلیل ساخت در کارگاه های مجهز
  • سرعت در ساخت و نصب آنها
  • طول عمر بالا به دلیل استحکام بالای بدنه و کف
 

در ساخت این منهول ها و باکس ها از بتن رده C25 با عیار حداقل 350 کیلوگرم در متر مکعب و آرماتورهای آجدار نوع AIII استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *